loading...
سرگرمی های با حال,شیراز کیدز Shirazkids.ir
لینک باکس سرزمین سرگرمی های باحال
>
Hessi بازدید : 848 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

لعنتی هرچه داشتم رو کردم ! اما تو … اسیر نشدی… سیر شدی!


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


آغوش من سرزمین تو بود؛ کاش قدری عرق میهن پرستی داشتی وطن فروش!


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

چه فرقی می کند عاشق تو باشم یا عاشق رنگین کمان

وقتی هر دو هفت خطید؟!!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

بد بیاری مال وقتیه که, بــــد بی یــــــاری … !!!


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


ماهایی که دیگه نه از اومدن کسی ذوق زده میشیم

نه کسی از کنارمون بره حوصله داریم نازشو بخریم که برگرده..

ماها آدمای بی احساسی نیستیم

ماها بی معرفت و نا مردم نیستیم

یه زمانی یه کسایی وارد زندگیمون شدن

که یه سری بــــاورامون و از بین بـــردن!!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


بد تر از رفتن

گندیست که انسانها به باور یکدیگر می زنند !


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


دیگر نمیتوانم متن های طولانی را
تا آخرش بخوانم
تقصیر خودت بود
… آمدی
رفتی …
به هر چه کوتاه
عادتم دادی …

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

خــــدایـــــا ؛
هیـــــچ تنهـــــایــــی رو اونقـــــدر تنهـــــا نکــن کــه بــه هــــر بـــی لیــاقتــــی بگــــه :
عشقــــــم …

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


فقط یکــیو می خوام که باهاش برم کافه گرامافون …
ربات هم بود…بود!
بی احســاسیش شــرف داره به احساس ِ بعضی ها!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن
لیاقت می خواهد ” شریک ” شدن
تو خوش باش به همین ” با هم ” بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز…
من میخندم به فرداهایت

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


پایان سریال دروغ هایت بود
آخرین لبخندت . . .
و چه ساده بودم من !!
که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم … !!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


با بعضی ها زیادی که صادق باشی رودل می کنند
دیگر هزار عرق نعنا هم جوابشان را نمی دهد

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


پشت چراغ قرمز!
اعتراف کردم”دوستت دارم”
تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی…
یاد من بیفتی
نمیدانستم قراراست بعد من
تمام چراغهای زندگیت سبز شوند…

*
 * * * * * * * * * * * 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 649
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 378
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,340
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,103
  • بازدید ماه : 7,614
  • بازدید سال : 41,951
  • بازدید کلی : 4,359,085