loading...
سرگرمی های با حال,شیراز کیدز Shirazkids.ir
لینک باکس سرزمین سرگرمی های باحال
>
Hessi بازدید : 825 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

سر حال به نظر می‌رسد که در هوای سرد قطب در حال رقصیدن است. این بچه خرس یک ساله حرکات بدن خود را مانند یک رقصنده ماهر انجام می‌دهد و می‌توان گفت که رفتارش بسیار شبیه به بازی جان تراولتا در فیلم دیسکو است.

IMAGE634822879710078125

شوک : حرکت دست‌ها و بدن او بسیار موزون و جالب است. فیلم دیسکو، در سال 1977 ساخته شد که در آن زمان نیز طرفداران زیادی داشت.

استیون کازلوسکی، عکاس حیات وحش که از حرکات دیدنی خرس عکس گرفته، در این باره می‌گوید: من در نزدیکی منطقه زندگی خرس‌های قطبی درون قایقم بودم که متوجه حرکات جالب بچه خرس شدم.

بچه خرس باهوش به سختی سعی می‌کرد تعادل خود را حفظ کند. به نظرم این صحنه‌ها بسیار دیدنی بود.

خرس‌ همان طور که خود را با حرکاتی موزون تکان می‌داد به قایق من هم زل زده بود. این بهترین لحظاتی بود که من در زندگی‌ام دیده بودم. به همین خاطر سریعاً از بچه‌خرس عکس گرفتم.

منبع:مهرپرس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 649
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 378
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,226
  • بازدید ماه : 6,737
  • بازدید سال : 41,074
  • بازدید کلی : 4,358,208