loading...
سرگرمی های با حال,شیراز کیدز Shirazkids.ir
لینک باکس سرزمین سرگرمی های باحال
>
jasper2012 بازدید : 861 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)


امتیاز هر گزینه:
گزینه ی الف ==> یک امتیاز
گزینه ی ب ==> دو امتیاز
گزینه ی پ ==> سه امتیاز
گزینه ی ج ==> چهار امتیاز
گزینه ی د ==> پنج امتیاز
گزینه ی ه ==> صفر امتیاز ( امتیازی ندارد)

برای محاسبه مجموع نمرات خودتان، میتوانید از ماشینحساب ویندوز کمک بگیرید.
1- چقدر بیشتر از آنچه قصد دارید؛ در اینترنت میمانید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-بهکرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
2- چقدر به خاطر آنلاین ماندن؛ اعضای خانواده را نادیده گرفتهاید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ- شامل حال من نمیشود.
3- چقدر اینترنت را به بودن با همسرتان ترجیح میدهید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
4- چقدر از طریق اینترنت با کاربران دیگر رابطه ایجاد میکنید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
5- چقدر دیگران از شما به خاطر میزان آنلاین بودنتان شاکی هستند؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
6- چقدر به خاطر اینترنت؛ نمرات و کارهایتان در مدرسه افت کرده است؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
7- چقدر ایمیلهایتان را پیش از کارهای ضروری دیگرتان چک میکنید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
8- چقدر عملکرد کاری و بهرهوری شما به خاطر اینترنت آسیب دیده است؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
9- وقتی از شما میپرسند که چه کارهایی آنلاین انجام میدهید؛ چقدر در موضع تدافعی یا پنهانکاری قرار میگیرید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
10- چقدر افکار آزاردهنده در زندگی را با افکار آرامبخش در اینترنت خنثی میکنید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
11-چقدر وقتی در اینترنت هستید؛ احساس میکنید توان پیشبینی امور را دارید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
12- چقدر فکر میکنید که زندگی بدون اینترنت، چیزی کسالتبار؛ تهی و بیلذت است؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
13- چقدر وقتی کسی هنگام آنلاین بودن مزاحم شما میشود؛ غر میزنید؛ فریاد میزنید یا عصبانی میشوید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
15٫ چقدر فکر میکنید که در حالت آفلاین حواس پرتی دارید؛ ولی در حالت آنلاین بهتر هستید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
16٫ چقدر وقتی آنلاین هستید این جمله را به کار میبرید: فقط چند دقیقه مونده؛ الان میام
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
17٫ چقدر سعی کردهاید از میزان آنلاین بودن خود بکاهید و موفق نشدهاید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
18٫ چقدر سعی دارید میزان آنلاین بودنتان را از دیگران مخفی کنید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
19٫ چقدر میزان آنلاین بودن را به بیرون رفتن با دیگران؛ ترجیح میدهید؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.
20٫ چقدر وقتی آفلاین هستید؛ احساس افسردگی و عصبیت دارید که با آنلاین شدن از بین میرود؟
الف- به ندرت
ب-گهگاهی
پ- غالبا
ج-به کرات
د-همیشه
هـ-شامل حال من نمیشود.

جمع نمرات:
جمع نمرات بین 20 تا 49 = کاربر معمولی هستید.
جمع نمرات بین 50 تا 79 = دارید دچار مشکل اعتیاد اینترنتی میشوید؛ مراقب باشید.
جمع نمرات بین 80 تا 100 = شما به اکثر پرسشها نمرات 4 یا 5 دادهاید. شما دچار اعتیاد اینترنتی هستید و باید مشکلتان را در اسرع وقت حل کنید. واقعا فکر کنید که اگر در پرسش دوم؛ جواب شما 4 بوده است، چه به سر خودتان آورده اید؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 649
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 378
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,003
  • بازدید ماه : 6,514
  • بازدید سال : 40,851
  • بازدید کلی : 4,357,985