loading...
سرگرمی های با حال,شیراز کیدز Shirazkids.ir
لینک باکس سرزمین سرگرمی های باحال
>
Hessi بازدید : 976 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همه ما با شنیدن نام عروسک به یاد بازی دختر بچه ها می افتیم، اما یک مرد 41 ساله انگلیسی یک مجموعه 600 تایی از عروسک دارد که سالها برای جمع کردن این مجموعه سالها تلاش کرده است. " دن نوولتون " این عروسکها را از اوایل دهه 80 میلادی جمع آوری کرده است.

دن در سال 1983 میلادی و در سن 12 سالگی اولین عروسک خود را به قیمت 25 پوند خربد که شامل تعدادی عروسک چاق بودند.


وی هر هفته ساعتهای زیادی را به تمیز کردن و تعویض لباس و لوازم عروسکهای خود می پردازد و  می گوید:" به عروسکهای خود علاقه دارم و برای من حکم فرزندانم را دارند. من دقیقا به خاطر ندارم که چه قدر پول برای خرید این عروسکها خرج کردم. تمام کسانی که من را می شناسند مجموعه عروسکهای من را دیده اند."

منبع:باشگاه خبرنگاران
دن که در نزدیکی شهر سامپتهمتون انگلستان زندگی می کند در حال حاضر یک مجموعه کامل از وسایل جانبی این عروسکها نیز دارد و حتی گروهی را به صورت آنلاین از دارندگان عروسکها تشکیل داده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 649
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 378
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,450
  • بازدید ماه : 6,961
  • بازدید سال : 41,298
  • بازدید کلی : 4,358,432