loading...
سرگرمی های با حال,شیراز کیدز Shirazkids.ir
لینک باکس سرزمین سرگرمی های باحال
>
Hessi بازدید : 808 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

همیشه سکوتم به معــــنای پیـــروزی تو نیست …
گاهی سکــــوت میکنم که بفهمی چه بی صـــــدا باختـــی …

.

.

.

چمدان خیالم را می بندم...
میخواهم بروم به هیچ کجا!
ای کاش زودتر برسم. . .

.

.

.

کودک درونم دلتنگی ميکند برايت!
بچه است ديگر...
نميفهمد جدایی يعنی چه؟!

.

.

.

یادت را از من نگیر
بگدار منم مانند سهرابــــــــــــــــــ بگویم:
دلخوشی هــــــــــا کم نیســــــــــــــــــــــــت....

.

.

.

طعنه بر طوفان مزن
ایراد بر دریا مگیر
عاشق ساحل شدن
موج را دیوانه کرد

.

.

.

هر روز این عشق یک طرفه را طی میکنم،
یک بار هم تو گامی به این سو بردار
نترس!
جریمه اش با من...

.

.

.

وقتی صدای خرد شدنم زیر پای عابران صدای دلنشینی شد چه فرقی میکند که روزگاری برگ سبز کدامین درخت بودم...

.

.

.

هیچکس ندانست که کوه،
چون سنگ بود تنهاشد،
یاچون تنهابود سنگ شد...!

.

.

.

امروز معلم گفت؛دوخط موازی هیچگاه به هم نمیرسند مگر اینکه یکی ازآنها خود رابشکند.
گفتم؛من که خود راشکستم پس چرا به او نرسیدم؟
لبخند تلخی زد وگفت؛
شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد...!

.

.

.

دقت کردی؟!
هیچکس به داد سکوت آدم نمیرسه!
همه منتظرن به فریادآدم برسن!

.

.

.

دل بستن مثل پرت کردن یک سنگ توی دریاست امادل کندن مثل پیداکردن همون سنگه ته دریاست...

.

.

.


به من مجوز چــــــاپ نمیدهند ...
میگویند داســـــتانی كـــه نوشته ای قابـــــل باور نیـــــست...
اما مــــن فقط خاطراتـــــم را نوشتــــــه ام...

.

.

.

هوای دو نفره داشتن،
نه ابر میخواهد نه باران نه یک بعد ازظهر پائیزی…
کافیست حــواسمان به هم باشد

.

.

.

چه داروی تلخی است ،
وفاداری به خائن
صداقت با دروغگو
و مهربانی با سنگدل . . .

.

.

.

دل که شیشه نیست ،
وقتی که می شکند ،
تازه ،
قصه اش آغاز می شود ...

.

.

.

جوانيم رادرکشتی کاغذی،به دست ناخدايی سپردم،که هيچگاه به دريانرفته بود

.

.

.

یکدیگر را گم کرده ایم تا یکی دیگر را پیدا کنیم ، به همین سادگی

.

.

.


پیشانی ام ...
چسبیدن به سینــه ات را میخواهد..
و چشم هایم خیس کردن پیراهنت را...
عجب بغض پرتوقعی دارم...
مــن امشب ...

.

.

.

برایم دعا کن!
اجابتش مهم نیست!
نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 649
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 378
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 961
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,724
  • بازدید ماه : 7,235
  • بازدید سال : 41,572
  • بازدید کلی : 4,358,706