loading...
سرگرمی های با حال,شیراز کیدز Shirazkids.ir
لینک باکس سرزمین سرگرمی های باحال
>
Hessi بازدید : 857 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

اگر گشت کوتاهي در اينترنت بزنيد يا اين که چند ايميلي که به تازگي براي تان رسيده را باز کنيد، قطعا با تعداد زيادي از اين تست ها روبه رو مي شويد؛ تست هايي که مي خواهند ميزان عشق يا صداقت شما را بسنجند و گاهي آنقدر جالب هستند که باورشان مي کنيد اما اگر کمي بيشتر به اين سوال ها دقت کنيد، مي بينيد که هيچ ارتباط منطقي ميان آن ها و اتفاقي مثل دوست داشتن وجود ندارد. اگر مي خواهيد واقعا ميزان علاقه به همسر تان را تخمين بزنيد، راه بهتري را به شما پيشنهاد مي کنيم. ابتدا با يک خودآزمون شامل ۵ سوال آشنا مي شويد که از همان تست هايي است که در اينترنت مي بينيد اما در صفحات بعد، به نشانه ها مي پردازيم؛ ۲۰ نشانه يک عشق واقعي. اگر شما تعداد زيادي از اين نشانه ها را در خود تان مي بينيد، بايد به آينده رابطه با همسرتان اميدوار باشيد و به رابطه اي که ساخته ايد افتخار کنيد.

سوال اول: شما به طرف خانه کسي که دوستش داريد مي رويد. ۲راه براي رسيدن به آن جا وجود دارد:
يکي کوتاه و مستقيم است که شما را سريع به مقصد مي رساند ولي خيلي ساده و خسته کننده است.
اما راه دوم به طور قابل ملاحظه اي طولاني تر ولي پر از مناظر زيبا و جالب است. حال شما کدام راه را براي رسيدن به خانه محبوب تان انتخاب مي کنيد؟ راه کوتاه يا بلند؟
جواب سوال اول: جاده نشان دهنده عشق است اگر راه کوتاه را انتخاب کرده ايد زود و آسان عاشق مي شويد ولي اگر راه طولاني را انتخاب کرده ايد به آساني عاشق نمي شويد.
سوال دوم: در راه ۲ بوته گل رز مي بينيد؛ يکي پر از رزهاي قرمز و ديگري پر از رزهاي سفيد. شما تصميم مي گيريد ۲۰ شاخه از رزها را براي او بچينيد،چند تا را سفيد و چند تا را قرمز انتخاب مي کنيد؟ (مي توانيد يا همه را به يک رنگ يا ترکيبي از ۲ رنگ انتخاب کنيد)
جواب سوال دوم: تعداد رزهاي قرمز نشان دهنده آن است که در يک رابطه چقدر از خود تان مايه مي گذاريد و تعداد رزهاي سفيد نشان مي دهد که شما چقدر در آن رابطه از طرف مقابل تان انتظار محبت داريد. مثلا اگر ۱۸ رز قرمز و ۲ عدد رز سفيد انتخاب کرده ايد به اين معناست که شما ۹۰درصد محبت مي کنيد و ۱۰درصد انتظار محبت از طرف مقابل داريد.
سوال سوم: بالاخره شما به خانه او مي رسيد. يکي از افراد خانواده در را روي شما باز مي کند. شما مي توانيد از آن ها بخواهيد که دوست تان را صدا بزند، يا اين که خود تان او را خبر کنيد.حالا چکار مي کنيد؟
جواب سوال سوم: سوال سوم نشان دهنده طرز برخورد شما با مشکلات در يک رابطه است. اگر شما از اعضاي خانواده درخواست کرده ايد که محبوب تان را صدا بزند به اين معناست که شما از مواجه شدن با مشکلات مي ترسيد و اميدوار هستيد که مشکلات به خودي خود حل شوند ولي اگر خود تان به اتاق رفته ايد که او را از حضور خود مطلع کنيد اين نشان مي دهد که شما با مشکلات روبه رو مي شويد و دوست داريد آن ها را هر چه زودتر حل کنيد.
سوال چهارم: شما وارد منزل شده به اتاق او مي رويد ولي کسي آن جا نيست. پس تصميم مي گيريد رزها را همان جا بگذاريد. ترجيح مي دهيد آن ها را لب پنجره بگذاريد يا روي تخت؟
جواب سوال چهارم: محل قرار دادن رزها نشان دهنده اشتياق شما براي ديدن محبوب تان است. اگر آن ها را روي تخت مي گذاريد نشان مي دهد که دوست داريد او را زياد ببينيد و اگر آن ها را لب پنجره قرار مي دهيد يعني اگر او را زياد هم نبينيد تحمل مي کنيد.
سوال پنجم: شب مي شود شما و او هر کدام در اتاق هاي جداگانه اي مي خوابيد. صبح زماني که بيدار شديد به اتاق او مي رويد به نظر شما وقتي آن جا مي رويد او خواب است يا بيدار؟
جواب سوال پنجم: سوال پنجم نشان دهنده تفکر و طرز فکر شما در کاراکتر و شخصيت فرد محبوب تان است. اگر شما او را درحالي که خوابيده است در اتاق مي بينيد، اين به اين معناست که شما او را همان طور که است دوست داريد و اگر او را بيدار ديده ايد يعني انتظار داريد او مطابق ميل شما بشود.
سوال آخر: وقت برگشتن به خانه است آيا راه کوتاه و ساده را انتخاب مي کنيد؟ يا ترجيح مي دهيد از راه طولاني و جالب تر برويد؟
جواب سوال آخر: راه بازگشت به خانه نشان دهنده دوام عشق شماست. اگر راه کوتاه را انتخاب کرده ايد مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما کوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب کرده ايد مدت زيادي در عشق خود پايدار خواهيد بود.
خسته از کار برگشته ايد، روز گرمي بوده و حسابي عرق کرده ايد. همسر تان يک ساعت ديگر به خانه مي رسد. آيا اول زير باد کولر يک چرت حسابي مي زنيد يا اين که دوش مي گيريد و سعي مي کنيد کمي به ظاهر خود تان برسيد؟ اگر همسر تان را واقعا دوست داشته باشيد، تصوري که او در مورد شما مي کند براي تان از هر چيزي مهم تر است
زندگي تان را پر انرژي کرده؟
از همان صبح که از خواب بلند مي شويد انرژي زيادي داريد و حتي اگر بيمار هم باشيد مي توانيد کارهاي روزانه تان را با سرزندگي و آرامش انجام دهيد؟ و آيا اين رابطه و اين حس باعث مي شود که نسبت به خود تان هم احساس خوبي داشته باشيد و به زندگي که ساخته ايد با احساس غرور نگاه کنيد؟ عشق واقعي در تمام روز شما و احوال شما تاثير مي گذارد و حتي اگر يک زندگي کاملا معمولي داشته باشيد احساس رضايت فوق العاده اي در شما ايجاد مي کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 947
  • کل نظرات : 649
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 378
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,431
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,194
  • بازدید ماه : 7,705
  • بازدید سال : 42,042
  • بازدید کلی : 4,359,176